header ajankohtaista
A- A+
 
 

Erinomainen asiakaskokemus standardeilla

14.11.2017 14.00-16.00

Perustiedot
Paikka
SFS:n kokouskeskus, Helsinki
Kuvaus

Asiakaskokemuksen parantaminen on usean yrityksen agendalla ja tavoitteeksi on monesti asetettu oman alan, Suomen tai Euroopan paras asiakaskokemus. Mutta mistä tekijöistä odotuksia ylittävä asiakaskokemus rakentuu? Voiko huippuunsa viritettyä palvelun erinomaisuutta purkaa palasiksi ja standardisoida?


SFS:n tilaisuudessa kuultiin, miten palvelun erinomaisuus esitellään standardissa, joka on syntynyt saksalaisten huippuautotehtaiden ja saksalaisen yliopiston yhteistyöstä. Standardi kuvaa konkreettisen lähestymistavan, jonka avulla yksilöllinen ja asiakkaan iloisesti yllättävä ensiluokkainen palvelu on mahdollista saavuttaa.

Tilaisuuden tallenteet https://livestream.com/infocrea-fi/erinomainen-asiakaskokemus-standardeilla .

Tervetuloa!


Tallenna kalenteritiedosto

SFS Kauppa

online.sfs.fi

Sahkobanneri_165x52_Uusi

Lausuntopyyntöpalvelu


rss Uutiset

20.6.2018 Kansainvälinen elintarviketurvallisuuden hallintajärjestelmästandardi uusittu

Kansainvälinen standardisoimisjärjestö ISO on julkaissut uuden version elintarviketurvallisuuden hallintajärjestelmiä käsittelevästä standardista ISO 22000. Standardi korvaa vuonna 2015 ilmestyneen ensimmäisen version. ISO 22000:2018 tulee ladattavaksi SFS:n verkkokauppaan 26.6.2018.

Lue lisää

20.6.2018 Standardisointi mukana EU:n seuraavan kauden tutkimuksen puiteohjelmassa

Euroopan komissio on julkaissut 7.6.2018 ehdotuksensa seuraavien vuosien tutkimuksen puiteohjelmaksi ”Euroopan horisontti (FP9)”. Eurooppalaiset standardisoimisjärjestöt CEN ja CENELEC toivottavat tervetulleeksi EU:n teollisuuden maailmanlaajuiselle kilpailukyvylle keskeisen ehdotuksen. Ehdotuksen toinen artikla mainitsee standardisoinnin keskeiseksi avaintyökaluksi tutkimuksen ja innovaatioiden levittämisessä.

Lue lisää

20.6.2018 Työterveys- ja työturvallisuusjohtamisen standardi saa jatkoa

Kansainvälisen standardisoimisjärjestön ISOn tekninen komitea ISO/TC 283 Occupational health and safety management sai maaliskuussa 2018 valmiiksi työterveys- ja työturvallisuusjohtamisen standardin ISO 45001. Komitean työtä on päätetty jatkaa. Keskeinen tavoite on standardin ISO 45001 ylläpito sekä standardin käyttöönottoa ja soveltamista tukevien ohjestandardien laadinta huomioiden mm pk-yritysten tarpeet.

Lue lisää



SFSedu oppilaitosportaali

European Committee for Standardization

International Organization for Standardization