header ajankohtaista
A- A+
 
 

Erinomainen asiakaskokemus standardeilla

14.11.2017 14.00-16.00

Perustiedot
Paikka
SFS:n kokouskeskus, Helsinki
Kuvaus

Asiakaskokemuksen parantaminen on usean yrityksen agendalla ja tavoitteeksi on monesti asetettu oman alan, Suomen tai Euroopan paras asiakaskokemus. Mutta mistä tekijöistä odotuksia ylittävä asiakaskokemus rakentuu? Voiko huippuunsa viritettyä palvelun erinomaisuutta purkaa palasiksi ja standardisoida?


SFS:n tilaisuudessa kuultiin, miten palvelun erinomaisuus esitellään standardissa, joka on syntynyt saksalaisten huippuautotehtaiden ja saksalaisen yliopiston yhteistyöstä. Standardi kuvaa konkreettisen lähestymistavan, jonka avulla yksilöllinen ja asiakkaan iloisesti yllättävä ensiluokkainen palvelu on mahdollista saavuttaa.

Tilaisuuden tallenteet https://livestream.com/infocrea-fi/erinomainen-asiakaskokemus-standardeilla .

Tervetuloa!


Tallenna kalenteritiedosto

SFS Kauppa

online.sfs.fi

Sahkobanneri_165x52_Uusi

Lausuntopyyntöpalvelu


rss Uutiset

22.11.2017 SFS on mukana #soteSlushissa 30.11.2017

Tervetuloa SFS:n ständille! Saat tietoa, miten standardien käyttö edistää liiketoimintaa terveyspalveluissa niin kotimaassa kuin erityisesti vientimarkkinoilla.

Lue lisää

20.11.2017 Lasten turvallisuutta taataan standardeilla

Markkinoilla olevien tuotteiden turvallisuutta valvovat useat viranomaiset käyttäen apunaan standardeja. Esimerkiksi lastenvaatteiden nyöreihin, ikkunoiden sulkumekanismeihin ja leikkikenttävälineisiin on standardit, joissa on erityisesti kiinnitetty huomiota lasten turvallisuuteen. Standardeja laadittaessa käytetään hyväksi muun muassa tapaturmatilastoja.

Lue lisää



SFSedu oppilaitosportaali

European Committee for Standardization

International Organization for Standardization